Bezbolesne i bezstresowe rozczesywanie włosów!

Rozczesywanie włosów u dzieci nie musi być nieprzyjemne

 

Rozczesywanie włosów wywołuje lęk i płacz u wielu malców, u starszych małego focha, a u nas dorosłych, zwłaszcza gdy mamy bujne czupryny nieprzyjemny obowiązek i nerwy.  Skojarzenia z bólem i szarpaniem są powodem, dla którego każdego ranka toczymy batalię o prawo do rozplątania kołtunów. Skóra głowy jest bardzo delikatna, przez co każde drobne szarpnięcie wywołuje ból. Nie każdy maluch jest na tyle cierpliwy, żeby wytrzymać codzienne szczotkowanie poplątanych włosków. Moja Olivka znosi to wyjątkowo ciężko, gdyż ma bardzo długie włosy, które łatwo się plączą.

 

Rozczesywanie włosów u dzieci (i nie tylko) często bywa bolesne

 

U nas dorosłych z rozczesywaniem włosów często nie jest lepiej. Farbowanie włosów, rozjaśnianie, codzienna stylizacja z użyciem środków typu lakier, żel, nabłyszczacz sprawia, że włosy stają się zniszczone, a przez to bardzo ciężko je rozczesać, zwłaszcza po ich umyciu.

Marzysz o gładkich, niepoplątanych włosach? Masz dość wyrywania i uszkadzania swoich loków? Każdy kto ma długie włosy, wie jak bolesne może być rozczesywanie splątanych włosów.

W drogeriach znajdziecie masę szamponów, odżywek i innych preparatów ułatwiających rozczesywanie włosów. Ja odkryłam fantastyczną elektryczną szczotkę! Dzięki Remington Tangled 2 Smooth, rozczesywanie jest szybkie i łatwe – i bezbolesne.

Nie wierzycie, że to możliwe i brzmi jak piękne hasło reklamowe? To ja głośno muszę powiedzieć, że ta szczotka to prawdziwy cud i skarb w rękach. Nie wyobrażamy sobie już bez niej codzienności.

Wspaniale rozczesuje włosy, szybko, bez bólu, radzi sobie ze wszystkimi kołtunami. Jest prosta w obsłudze, po prostu czeszesz nią włosy, jak zwykłą szczotką. Nadaje się nawet do bardzo kręconych włosów.

Szczotki można używać na mokrych, wilgotnych lub suchych włosach. Świetne rozwiązanie również gdy Twoje dziecko wyjeżdża na obóz. Gwarantuję, że włosy będzie czesało z przyjemnością.

 

Czesanie szczotką elektryczną do włosów Remington Tangled 2 Smooth

 

Jak działa? Miękkie zęby szczotki poruszają się w tył i w przód podczas czesania, delikatnie rozplątując wszelkie sploty, naprawdę wszystkie! Efekt? Ekspresowo rozczesane, miękkie włosy, bez płaczu, bólu i krzyku!

Jeśli szukacie sposobu na bezbolesne rozczesywanie włosów – polecam Wam szczotkę Remington Tangled 2 Smooth!

 

Szczotka ułatwiająca rozczesywanie włosów

 

A teraz pora na niespodziankę! Mam dla Was konkurs, w którym do wygrania jest właśnie ta niesamowita szczotka, która z pewnością ułatwi Wam życie! Wystarczy, że w komentarzu pod tym postem odpowiecie na pytanie: „Jak radzicie sobie z rozczesywaniem włosów Waszych maluchów lub swoimi, może macie jakieś magiczne sztuczki?” Konkurs trwa od 20-27.04.2018r. 

Regulamin_Olivka_

Zwycięzcy!

ewelinaczerniakiewicz@wp.pl

bk266@wp.pl

 

Elektryczna szczotka do rozczesywania kołtunów

Włosy rozczesane szczotką Remington Tangled 2

Czesanie włosów elektryczną szczotką do rozczesywania

 

 

Komentarze

  1. Więc moim sposobem na rozczesywanie włosów zwłaszcza po umyciu ich jest nałożenie w trakcie mycia maski nawilżającej oraz po umyciu olejku który ogarnie moje „niesforne” włosy następnie rozczesanie grzebieniem z dużymi odstępami między ząbkami ,a po podsuszeniu rozczesanie ich szeroką szczotką. Oczywiście na drugi dzień zawsze po wstaniu moje włosy muszę ogarniać szczotką,grzebieniem oraz prostownicą co zabiera mi bardzo dużo czasu przy porannym przygotowaniu. Taka szczotka była by zbawieniem dla moich włosów oraz dla mnie ,ponieważ miałabym łatwo szybko rozczesane włosy oraz zaoszczędziłabym mnóstwo czasu :):):)

  2. Moim sposobem na rozczesywanie włosów jest suszenie włosów przy użyciu szczotki. Niestety nie wyglądają one wtedy tak pięknie jak po wysuszeniu bez szczotki, ale potem nie mam kołtunów. Mam kręcone włosy i jeśli susze włosy bez szczotki to uzyskuje efekt pięknych loków, ale jest w tym jeden duży minus. Gdy chce rozczesać włosy przed kąpielą to jest to bardzo nieprzyjemny zabieg, gdyż zawsze w takiej sytuacji mam kołtuny.

  3. Jako posiadaczka gęstych, cienkich i plączących się włosów dobrze znam ból towarzyszący podczas rozczesywania. Od zawsze szukałam sposobu, aby ulżyć sobie w cierpieniu. Dziś jest już całkiem dobrze;) To za sprawą dobrze nawilżającej odżywki do włosów i szczotki tangle teezer. Dobrym rozwiązaniem dla mnie jest również czesanie włosów małymi partiami i spaltanie ich w lekki warkocz na noc. Chętnie spróbowałabym czegoś nowego

  4. Ta szczotka to coś dla mnie i mojej Zuzki! Ja mam kręcone włosy, które rozjaśniam a Zuza długie do pasa, cienkie włosy, które uwielbiają się plątać. Mycie włosów to u nas rytuał: szampon, odżywka, olejek, spray ułatwiający rozczesywanie a potem 20 min samego rozczesywania… No i obowiązkowo zaplatamy na noc warkoczyka

  5. Czesto farbuje wlosy I mam problem szczegolnie z koncowkami: sa suche I latwo sie placza. Czasami nakladam na umyte wlosy olejki I wtedy je czesze, a najczesciej po prostu rozczesuje wlosy od koncowek w strone glowy. Czasami to faktycznie bolesne:/razem ze szwagierka (ma corke z wlosami do pasa I bardzo splatanymi wlosami, ktorych mala nie pozwala sobie rozczesac:/) koniecznie musimy wyprobowac ta nowa szczotke od Remingtona, tym bardziej, ze czytalam juz o niej w niemieckim czasopismie I opinie byly jak najbardziej pozytywne:)pozdrawiam!!!

  6. Włosek po włosku, cierpliwość na nosku, wytrzymałość wrodzona, mama rozpromieniona, koczki, kucki, warkocze, spinki, wsuwki za nami trzy noce. Tak się o to włos ratuje, przed i po rozczesaniu on nie protestuje 😉 ślę serdeczne pozdrowienia marząc o szczotce nie do podrobienia 😉

  7. Moja córeczka ma bardzo kręcone włoski -sprężynki. Nie jest łatwo i wciąż szukamy idealnej szczotki. Póki co rozczesujemy włosy grzebieniem i tylko na mokro po uprzednim nałożeniu olejków. A jedną z naszych sztuczek na piękniejsza fryzurę po nocy jest satynowa poszewka na poduszkę, która nie plącze włosów zwłaszcza tych z tyłu, są bardziej sprężyste przez co ładniej rano się układają

  8. Zosia ma 8lat,ma gęste i długie włosy aż do pasa.Czesanie zaczynamy od końcówek ,potem coraz wyżej i wyżej :)No i nie zapominamy o regularnym podcinaniu ,wtedy mniej się plączą.Fajnie byłoby mieć taka szczotkę

  9. Mam cienkie włosy. Od zawsze długie, do szkoły średniej miałam do pasa. Gdy byłam dzieckiem czesanie było bardzo przykre, codzienny płacz. Brat mamy gdy nas odwiedzał w weeken wychodził z domu jak mama czesała mi włosy 🙁 Jako dorosła osoba, po wielu latach farbowania też mam ten problem. Radzę sobie dobrą pielęgnacją i akcesoriami, oczywiście nie z najwyższej półki, bo jestem pracownikiem socjalnym. Używam produktów Schwarzkopf, które kupuję u mojego stylisty. Codziennie rano maska na 10 min., przed suszeniem włosów wmasowuję fluid do uszkodzonych końcówek, a przed i po prostowaniu różany olejek. Włosy szczotkuję szczotką z serii natural wood od Michel Mercier. Jest dużo lepiej niż kiedy byłam dzieckiem, ale nie raz mam łzy w oczach przy porannym szczotkowaniu, kiedy nie mogę rozczesac kołtuna.

  10. Córka ma długie i gęste włosy które ciężko się rozczesuje, więc robimy to rzadko.
    Żeby zmniejszyć płacz i nerwy, podczas mycia włosów nakładam moją odżywkę na włosy. Przed suszeniem pryskamy włosy różnymi specyfikami które mają ułatwić rozczesywanie.
    Potem pasmo po pasmie delikatnie czeszemy i gotowe.

  11. Jako posiadaczka gęstych, cienkich i plączących się włosów dobrze znam ból towarzyszący podczas rozczesywania. Od zawsze szukałam sposobu, aby ulżyć sobie w cierpieniu. Dziś jest już całkiem dobrze;) To za sprawą dobrze nawilżającej odżywki do włosów i szczotki tangle teezer. Dobrym rozwiązaniem dla mnie jest również czesanie włosów małymi partiami i zaplatanie ich w lekki warkocz na noc. Chętnie spróbowałabym czegoś nowego

  12. Mialo byc jak sobie radze z rozczesywaniem wlosow, ale niestety nie mogę tego powiedziec, ze sobie z nimi daje rade wrecz przeciwnie. Jestem mamą dwóch wspaniałych córek Julii (11) i Poli (5) i niestety ale codzienny rytuał rozczesywania ich włosów (a maja je do pasa) czy to na sucho czy na mokro zaraz po umyciu jest jakąś straszną gehenna. Mimo używania wielu specyfików i tak jest problem żeby je rozczesac. Nawet jeśli rozczesze pasmo po paśmie po nocy powstają nowe koltuniki z którymi rano przed szkola i przedszkolem musimy ponownie walczyć a co za tym idzie krzyk i straszny płacz szczególnie młodszej córki o ile strasza potrafi zacisnąć zęby o tyle młodsza wręcz prosi żeby jej nie czesac. Mam nadzieje ze może właśnie ta szczotka chociaż w minimalnym stopniu ulatwilaby nam poranne wyjścia z uśmiechem na twarzy.

  13. Ja mam z rozczesywaniem włosów problem od dziecka ponieważ mam bardzo długie włosy praktycznie do pupy wiadomo ze takie długie włosy cieżko utrzymać w dobrej kondycji. Tym bardziej ze ostatnio je troche rozjasnilam wiec nie jest lekko. Staram sie przy każdym myciu głowy używać odżywki lub maski A od czasu do czasu robię domowe maseczki z rożnych olejów.

  14. Jestem naturalną brunetką, której 8lat temu zachciało się być blondynką Jak można się domyślić, szczotkowanie tak „przetrawionych” włosównie nie obejdzie się bez płaczu i łez Co mi pomaga przeżyć te męczarnie? Stosuję pielęgnację firmy KMS Califirnia, nakładam olej migdałowy, a przed suszeniem spray ułatwiający rozszczesywanie. Ponadto regularnie odwiedzam fryzjera i podcinam końcówki ‍♀️ Te działania minimalizują problem z rozczesywaniem, jednak nie eliminują go. Mam nadzieję, że uda mi się wygrać szczotkę, a o chwilach udręki zapomnę na zawsze

  15. Żeby włosy się nie plontaly podstawa jest dobra pielęgnacja. Dobry szampon i obowiązkowo odżywka, a dwa razy maska na końce, mam dość niezdyscyplinowane włosy, przede wszystkim są bardzo gęste i czasami po nocy lub treningu ciężko mi rozczesać wlosy. Pomaga mi w tym moja magiczna szczotka do rozczesywania włosów nie wyobrazam sobie bez niej życia, ale doskonale pamietam będąc dzieckiem ten dramat rozczesywani włosów, niestety nie są to miłe wspomnienia, ale wówczas zawsze pomagała szczotka z metalowymi zębami do czesania zakończona gumowymi kuleczkami i odrobina wody. Mojej mamie bardzo ułatwiało to rozczesywanie moich włosów.

  16. Ojej ta szczotka to moje marzenie ah Ja swoich często nie rozczesuję, albo robię to dopiero jak je umyję i same wyschną, bo wtedy są sypkie i jest to dużo prostsze, niestety żadne cudowne specyfiki nic nie pomagają, więc muszę sobie jakoś radzić Mam bardzo cienkie i mięciutkie włosy, które przy każdym kontakcie ze szczotką lub grzebieniem wychodzą garściami, nawet bez takiego kontaktu wypadają na potęgę, więc staram się ich za często nie dotykać żeby nie pogarszać sprawy No i często noszę czapkę to też je troszkę chroni przed pląsaniem zwłaszcza jak wieje

  17. Czytam Pani wpis na blogu z niedowierzaniem. Ta szczotka to prawdziwy cud! Od najmłodszych lat mam problem z rozczesywaniem swoich dlugich, grubych i gęstych włosów. To była moja największa zmora z dzieciństwa. Poranne czesanie było połączone z płaczem. Teraz kiedy jestem dorosła nadal mam ten sam problem. Moje włosy są bardzo kapryśne i sporo czasu zajęło mi, by dobrać dla nich odpowiednią odżywkę i maskę, która choć w maleńkim stopniu pomogłaby mi w ich rozczesaniu. Osobiście mogę polecić serię z Schwarzkopf Gliss Kur. Nie są to drogie produkty, ale w moim przypadku najbardziej skuteczne. Jestem również jedyną z nielicznych osób które swoje długie włosy rozczesuje grzebieniem z szerokim rozstawem ząbków. Nigdy nie mogłam przekonać się do szczotek, które sprawiały mi za nad to dużo bólu. Może mi Pani uwierzyć, ale mam bardzo niski próg bólu hahaha 🙂 No i oczywiście najważniejsze: czesanie włosów zawsze wykonuję trzymając głowę w dół. Z łatwością przychodzi mi rozczesywanie, chociaż myślę, że to tylko taka anegdotka wymyślona przeze mnie.
    Podsumowując dzięki ten szczotce mogłabym w końcu pozbyć się zmory z dzieciństwa i zacząć czesać włosy w normalnym ułożeniu głowy. Pozdrawiam 🙂

  18. Moje włosy zaprzyjaźniony się z odżywka kemona i odpowiednim myciem nie potrafię pisać dużych esejów dlatego napisałam tak ogolnikowo pozdrawiam Aneta

  19. Jako posiadaczka gęstych (choć cienkich), pofalowanych włosów odkąd pamiętam borykam się z problemem bolesnego rozczesywania. Mam jednak kilka sposobów, które mogą temu zaradzić a ich stosowanie sprawiło, że rozczesywanie włosów mnie nie stresuje. Przede wszystkim dokładne mycie (dwukrotne szampanem, raz odżywka) i pielęgnacja (maski nawilżające). Mokrych włosów nie pocieram gwałtownie ręcznikiem-staram się być bardzo delikatna. Na wilgotne włosy-przed rozczesaniem-nakładam wygładzający produkt marki Alterna i szczotką z włosia dzika rozczesuję włosy. Dzięki tym niewielu zabiegom rozczesywania jest o wiele przyjemniejsze!

  20. Ja swoje niesforne falowane włosy rozczesuje w wielkich męczarniach i zawsze na mokro z duża ilością odzywek, tylko wtedy rozczesywanie jest jakoś znośne.. Używam cienkiego grzebienia, który w mniejszym stopniu naraża moje włosy na szarpanie. Nie wyobrażam sobie rozczesywania na sucho bez pomocy odzywek, moje włosy chyba nie przeżyłyby takiego zabiegu 🙂

  21. Rozczesywanie włosów…. To ciężki temat. Mam bardzo grube i gęste włosy- praktycznie zawsze były one długie- codzienne mycie i trauma z ich rozczesywaniem. Używałam wielu różnych preparatów, wielu różnych sprzętów i nic nie dawało z nimi rady. Niestety przez te problemy stwierdziłam, że chyba czas je ściąć i tak też się stało. Podjęłam decyzję, że po ślubie ściągam ten ciężar. Fryzjerka płakała pozbywając się moich pięknych długich włosów. Teraz znów zamarzyłam o długich ale skutecznie oddala mnie od pomysłu męka z ich pielęgnacja.

  22. Ja i corka mamy gęste wlosy, moim jedynym sposobem to odzywka ulatwiajaca rozczesywanie a ostatnio to poprostu podcjelam wlosy do ramion (sobie i corce) zeby lepiej sie rozczesywaly, nie ukrywam ze spowrotem zapuszczam -lepiej sie czuje w dluzszych wlosach ale rozczesywanie ich to tragedia, corka tez zapuszcza i dzielnie znosi to rozczesywanie, moze ta szcztoka ulatwi nam zapuszczanie bo bardzo z moja Ania marzymy o dlugich włosach Pozdrawiamy

  23. u mnie towarzyszem każdej przygody z rozczesywaniem jest ekspresowa odżywka GlissKur! bez niej jest szarpanie, grymasy… z nią jakoś łatwiej, bez większych problemów. to chyba nie placebo, a serio magia! czy tak też jest z tą szczotką?!?!?

  24. Mój sposób na łatwe rozczesywanie włosów to odżywka w spray’u. Po jej użyciu moje włosy rozczesują się łatwo i przyjemnie, bez żadnego problemu, jednak jest jeden wielki minus stosowania tej metody. Odżywka w sprayu nakładana za każdym razem, gdy chce rozczesać swoje włosy sprawia, że szybciej się one przetłuszczają co powoduje, że muszę je dość często myć co z kolei wiąże się z ich przesuszeniem i zniszczeniem. Właśnie dlatego bardzo chętnie przetesowałabym szczotkę, którą polecasz. Być może sprawdzi się ona u mnie tak samo świetnie jak u Ciebie i mój problem zostanie rozwiązany raz na zawsze! Pozdrawiam ❤️

  25. Moja sprawdzona strategia walki z plączącymi się włosami w kilku krokach:
    I. Bardzo dokładnie czeszę włosy PRZED myciem – wiele osób o tym zapomina 😉
    II. Delikatnie myję włosy i jeszcze delikatniej je wycieram – tarcie włosów dłonią lub ręcznikiem jest dla nich jak tortury
    III. Powoli rozczesuję włosy – zaczynam zawsze od końców!
    IV. Odżywiam – dzięki odpowiednio dobranej pielęgnacji włosy stają się gładkie i lśniące
    Przyjemnego i łatwego czesania!

  26. Hej , hej ja natomiast rozczesuję włosy palcami , po wcześniejszym użyciu olejku macadamia bądź arganowego. Następnie przechodze do użycia grzebienia z szeroko rozstawionymi zębami i powolutku ,bez pospiechu i szarpania udaje się ogarnać bujną fryzure 😉 Jeśli wlosy sa odpowiednio nawilżone, to wówczas nie ma takiego problemu z rozczesaniem.

  27. W moim przypadku, przy moich bardzo cienkich włosach muszę ostrożnie dobierać pielęgnacje. Zawsze miałam długie, mocno kręcone włosy. Rozczesywanie włosów bylo dla mnie największą zmorą. Niestety (chyba?), prawdopodobnie od farbowania, włosy mi się totalnie wyprostowały, ale co gorsze, stały się bardzo cienkie i słabe. Używam szamponu oraz odżywki do włosów marki Matrix dodających włosom objętości. Dodatkowo staram się raz w tygodniu nalożyć jakaś maskę, aby się tak bardzo nie plątały. Na mokre włosy nakładam olejek z Loreala, który jest obłędny! Dzięki niemu moje włosy są miękkie i lśniące oraz dużo latwiej je rozczesać. Z racji tego, ze wypada mi ich ogromna ilość muszę być bardzo ostrożna z rozczesywaniem, żeby ich nie stracić jeszcze więcej.
    Jestem bardzo ciekawa czy ta szczotka poradzi sobie również z włosami jak moje, czyli rozczesze cienkie, skołtunione włosy i dodatkowo nie będzie ich szarpać, aby zapobiec nadmiernemu wypadaniu. Pozdrawiam 🙂

  28. Moje włosy wciąż się złoszczą,
    Bo się bardzo często plączą.
    Aby więc kołtunom zapobiec,
    Zachowuję się jak zawodowiec
    Odżywki, olejki, ulubiona szczotka
    Remington Tangled – przychodzi z pomocą ślicznotka,
    Włosy bardzo dobrze rozczesuje,
    A ja jej skuteczność definiuję,
    Dlatego wszystkim bardzo ją polecam,
    Gorąco – z całego mojego serca!

  29. Splątane włosy.. problem z rozczesaniem.. odwieczna mordęga! Przy codziennym myciu, suszeniu, prostowaniu niestety narażam je na dodatkowe uszkodzenia co znowu powoduje SPLATANIEaby sobie z tym radzić staram się regularnie obcinać końce włosów ‍♀️✂️ . Ważne jest, aby produkty do pielęgnacji były dopasowane do naszych włosów oraz skóry głowy. Tak więc po konsultacji u spechalisty używam odżywki oraz maski, które odpowiadają im najlepiej. ✔ Dodatkowym elementem jest spray ułatwiający rozczesywanie. ✔Fajnym rozwiązaniem są również odżywki robione w domu według receptur naszych babć. Naprawdę są rewelacyjne a produkty potrzebne ogólno dostępne dla wszystkich W wolnym czasie staram się nie obciążać moich włosów i dać im po prostu odpocząć. produkty z firmy Remington są od zawsze moimi ulubionymi więc marzeń jest mieć tę wspaniałą szczotkęBuziaki

  30. Ja mam bardzo gęste długie włosy, najlepiej rozczesuje je zwykły grzebień. Ale ostatnio odkryłam olejek z czarnuszki. Mega fajny, nałożony na mokre włosy naprawdę fajnie je rozczesuje a do tego przyjemnie pachnie. Polecam tez raz na pół roku zrobić sobie keratynowe prostowanie. Naprawdę daje fajne efekty.

  31. Jako posiadaczka bardzo długich i cienkich włosów (delikatnie za pas) stosuje 2-3 razy w tygodniu maske z jedwabiem? W inne dni spryskuje ogromna iloscia mgielki z jedwabiem- i tak , zadne szczotki nie sa w stanie rozszesac moich wlosow bezbolesnie
    Czasem dochodzi do skoltunienia co jest dla mnie bardzo bolesne…
    Z kolei corki wlosy grube dosc krotkie(do ramion) tez sprawiaja niemale problemy z doborem szczotki-corka jest sportowcem, zawodniczka baseballowa i softballowa Żorskiego klubu Gepardy…. przy tak duzej aktywnosci wlosy sa nagminnie splatane…
    Mamy nadzieje ze to nas Olivka z mama wybierze w konkursie .. pozdrawiamy cieplutko

  32. Chociaż sama od dziecka mam długie włosy, to moja 3- letnia córeczka nie pozwala mi żadnego dnia zapomnieć, że jej włoski są już jednak dłuższe od moich. Muszę przyznać – ma rację! Nie od dziś wiadomo, że długie kręcone włosy = długie zakręcone rozczesywanie. Tak samo nie od dziś wiadomo, że dzieci lubią bajki. Idąc tą drogą znalazłam na to świetne rozwiązanie. Przystępując do czesania włosów córki aranżuję zabawę we fryzjerkę. I chociaż widok szczotki nie cieszy jej zbytnio, to gdy zaczynam rozmowę o balu, na który „wybiera” się moja księżniczka, sukni i wymarzonej fryzurze, pobudzając tym samym jej wyobraźnię, to, co dzieje się na głowie, idzie w zapomnienie. Gdy włosy są już okiełznane wracamy ze świata bajek do rzeczywistości. Muszę więc przyznać , że jest to taka moja mała magiczna sztuczka… 😉

  33. Radzę sobie jak moja babcia. Ona uważała, że najlepsze kosmetyki mamy pod ręką, leżą sobie na parapecie w kuchni albo w lodówce. Jej ulubionymi specyfikami była śmietana, masło i olej lniany – śmietana i masło raczej nie do włosów. 😉 Babcia też często wspominała, że bardzo dużo dobra dla włosów czyni ocet. Radziła, by przemywać włosy octem jabłkowym rozcieńczonego wodą w proporcji 1:1 przy ostatnim płukaniu. Na córci nie stosowałam, ale sama ‚działałam’ w ten sposób i serio cieszę się wtedy gładkim włosem. Dobrze, że nie jednym.
    Babcia Rózia była przepiękna. Bardzo wymagająca, a przy okazji ciepła. Jej wizytówka to mój certyfikat dobra. 🙂
    Pozdrawiam, oby zawsze bez splątania.

  34. Moje włosy protestują
    Gdy je szczotki rozczesują,
    Więc po cichu się zmawiają
    I mą głowę opuszczają.
    Głowa szepty podsłuchała
    „Co poradzić?” – pomyślała,
    „Bo bez włosów nie chcę zostać
    Więc problemie muszę sprostać!”
    Tak więc sposób wydumała,
    Abym włosy wpierw psikała
    Odżywkami z dyfuzorem,
    Codzień rano i wieczorem,
    Potem je rozczesywała
    I problemu z tym nie miała.

  35. Mam długie włosy prawie do pasa, niestety z powodu tego,ze często związuje je w kok bardzo się płaczą i robią mi się kołtuny, które nieraz fryzjer musiał mi rozplątywać ;( obecnie jestem w ciąży (7 miesiąc) dlatego pomoc w postaci tej szczotki baaardzo ułatwiłaby mi codziennie funkcjonowanie i pielęgnacje moich włosów 😉 olivko, wybierz mnie 😉 pozdrawiam Was serdecznie !!!!;)

  36. Moje włosy po rozjaśnianiu to istny koszmar. Próbuje się ratować robiąc nocne olejowanie włosów olejami rożnego pochodzeni poczawszy od zwyczajnego oleju lnianego oraz różnych olei dedykowanych do włosów. Po nocy myje głowę nakładam maskę ze spłukiwaniem. Przed suszeniem natomiast nakładam jedwab i spryskuje włosy preparatem termoochronnym . Tak wyglada mój cały proces ujarzmienia moich włosów, a wiec ta wspaniała szczotka o której piszesz tyle dobrego byłaby dla mnie wybawieniem

  37. Bo odpowiedniego szamponu stosowanie, bo odżywek i masek regularne używanie, bo na noc długich włosków córkom w warkoczyki zaplatanie, bo sprayem do ułatwiania rozczesywania psikanie, bo MAGICZNYCH szczotek do włosów wciąż poszukiwanie… To bajeczne włosów moich i dwóch cóReczek ROZCZESYWANIE!

  38. Moja dwuletnia córcia ma piękne, długie, kręcone włoski, które dość często(jak to u dziecka) są posklejane. Córka widząc zwykłą szczotkę nawet po umyciu ucieka płacząc bo wie,że zacznie się zaraz nieprzyjemne. I tak przez łzy powoli rozczesujemy ale nie udaje nam się to do końca…
    Jako matka chciałabym jej pokazać, że rozczesywanie może być również przyjemne.
    Wygrywając chciałabym jej zafundować odrobinę tego luksusu na który zasługuje każda kobieta -nawet ta najmniejsza .
    Pozdrawiam.

  39. Kiedy moja córka szczotkę widzi
    na jej twarzy grymas się krzywi,
    łzy jak grochy lecą
    a mi się aż plecy pocą
    walka trwa minutami
    a włosy wciąż nie są drutami,
    porządnie splątane,
    nie rozczesane,
    więc finał taki że zostają byle jak związane.
    Pot mi już z czoła kapie,
    a gumka do włosów znów leży na kanapie.
    i tak wkoło się ganiamy
    lecz włosów chyba bez szczotki Remingtona nie okiełznamy.

  40. Mam cienkie, delikatne wlosy…… stworzone do plątania się. Zmiana kosmetyków na Wax Pilomax i utrzymywanie włosów w stałym i odpowiednim nawilżenie zmieniło bardzo wiele w moim życiu. Włosy mniej się plączą, lepiej się rozczesują i jest ich jakby więcej. Polecam spróbować:)

Masz jeszcze chwilkę?
Polecam Ci jeszcze artykuły w podobnym klimacie:
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages