FESTIWAL SZALONYCH MOŻLIWOŚCI z TK Maxx

W TK Maxx trwa Festiwal Szalonych Możliwości – jest to kolejny etap ogłoszonej w maju kampanii brandowej, która celebruje to, co najlepsze w zakupach w TK Maxx – markowy asortyment dostępny w cenach do 60% taniej. 

Cała strategia Festiwalu Szalonych możliwości rozpoczęła się ok 2 miesięcy temu spotem reklamowym. Jak zwykle zaskakującym, nieco ekscentrycznym, ale zarazem kolorowym i ciekawym. Rozpoczyna się ujęciem z imprezy, w której uczestniczą różnorodne postacie. Bohaterowie po kolei opowiadają, dlaczego zakupy w TK Maxx są zawsze wyjątkowe i warte uwagi. Każda opowieść przenosi nas w zachwycająco nietypową historię, która mogła się wydarzyć wyłącznie dzięki markowym perełkom w okazyjnych cenach.Przedstawia absolutną różnorodność i rozpiętość asortymentu TK Maxx, który prezentuje się w aż 6 działach: moda damska, moda męska, obuwie, akcesoria, produkty dla domu i, produkty dla dzieci.

Tegoroczna kampania TK Maxx po raz kolejny celebruje hasło SZALONYCH MOŻLIWOŚCI, czyli unikatowe połączenie znanych marek i okazyjnie niskich cen. Znane marki taniej to również odpowiedź na pytanie o to, dlaczego warto robić zakupy w TK Maxx. Spot telewizyjny utrzymany jest
w charakterystycznym, lekko ekscentrycznym stylu. Rozpoczyna się ujęciem z imprezy, w której uczestniczą różnorodne postacie. Bohaterowie po kolei opowiadają, dlaczego zakupy w TK Maxx są zawsze wyjątkowe i warte uwagi. Każda opowieść przenosi nas w zachwycająco nietypową historię, która mogła się wydarzyć wyłącznie dzięki markowym perełkom w okazyjnych cenach.

Kolejnym etapem elementem kampanii było spotkanie nas – blogerów oraz dziennikarzy w Forcie Sokolnickiego na warszawskim Żoliborzu. Gwoździem programu były unikatowe, oldschoolowe samochody symbolizujące działy TK Maxx, a całość utrzymana została w iście festiwalowym klimacie, pełnym kolorów, kwiatów, pysznego jedzenia oraz dobrej muzyki. Na naszą szóstkę (Ola Furka z Olciiak, Kamil Pawelski z Ekskluzywny Menel, Kasia Szymków z Jestem Kasia, Ania Skura z What Anna Wears, Ania Dominik ze Scraperka oraz ja) czekało zadanie specjalne od TK Maxx – wystylizowanie kultowych samochodów, tak by jednocześnie pokazać to, co najlepsze w poszczególnych działach TK Maxx. Ja dostałam kultowego Fiata 600, w którym stworzyć miałam dziecięcy pokój. Kosze na zabawki pełniły rolę bagażnika dachowego, tylne siedzenia posłużyły jako wygodne łóżko oraz kącik do czytania bajek. Nad wszystkim czuwał przyjaciel królik, który pilnował sterów za kierownicą. Zabawa była fantastyczna, a efekty jeszcze lepsze! Małe, żółte autko zamieniło się w magiczną, dziecięcą krainę i przeniosło mnie z powrotem do czasów dzieciństwa.

Dzięki tym niecodziennym aranżacjom zarówno my jak i pozostali goście przekonaliśmy się, że zastosowanie produktów dostępnych w TK Maxx w tak szalenie niskich cenach może być naprawdę zaskakujące i nieograniczone.

Ja osobiście uwielbiam wyszukiwać TK MAXX-owe perełki, przy okazji aranżacji mojego autka znalazłam np. te piękne buty, które mam na zdjęciach!

KONKURS „FESTIWAL SZALONYCH MOŻLIWOŚCI”

Mam dla Was wspaniałą niespodziankę! Na fanpage’u TK Maxx właśnie wystartował ekstra konkurs, w którym do wygrania są szalone zakupy w TK Maxx z nami blogerami oraz wyjazd na wybrany festiwal! Ekstra? Wystarczy, że odwiedzicie profil TK Maxx i odpowiecie na pytanie konkursowe! Do zobaczenia!!!!

Moje autko

 

 

Komentarze

Masz jeszcze chwilkę?
Polecam Ci jeszcze artykuły w podobnym klimacie:
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages