11:37 | 24 stycznia 2018
Lifestyle | Moda

Trening o poranku

W porannym treningu liczy się przede wszystkim motywacja. A konieczność wczesnego wstania z łóżka nie u wszystkich wzbudza entuzjazm… u mnie również, ale świadomość tego, że czeka na mnie filiżanka ulubionej kawy oraz fakt, że wiem jak dobrze czuje się po treningu powoduje, że gdy budzik dzwoni o 6, wstaję! Naukowcy są zgodni – intensywny trening poranny, pozwala na uzyskanie lepszych efektów w odchudzaniu. O tej porze dnia organizm jest w stanie spalić więcej kalorii niż na przykład wieczorem. Dlatego, jeśli zależy ci na smukłej sylwetce, poranny trening to idealne rozwiązanie. Mi zależy na zgrabnej sylwetce, mocnym ciele, ale również na energii, który taki trening daje mi na cały dzień. Układ nerwowy zostaje pobudzony, organizm dostaje energetycznego kopa, zwiększa się wydolność mózgu. Dzięki temu łatwiej i z ochotą przechodzimy do codziennych obowiązków.

 

Strój do ćwiczeń

 

Przede wszystkim wygodny, ale również ładny, taki, w którym będe czuła się po prostu super. To naprawdę nam kobietą daje kolejnego kopa do działania. Bo gdy wiemy, że wyglądamy w czymś ładnie to od razu nasze samopoczucie się poprawia. To naprawdę istotna kwestia. Zdaję sobie sprawę, że ćwiczyć można nawet w powyciąganym dresie, ale zostawmy go sobie na treningi w domowym zaciuszu. Na siłownie wybierajmy zestawy, w których czuć się będziemy komfortowo i atrakcyjnie.

 

Śniadanie po treningu 

 

Zawsze po mojej porannej aktywności zjadam dosyć obfite śniadanie, w którym znajdę sporą ilość naturalnego białka i porcję zdrowia. Najczęściej jest to jajecznica, ryż na mleku roślinnym z owocami cynamonem, kasza jaglana czy też owsianka.

 

Krótki top – Orsay | Legginsy – Orsay | T-shirt – Orsay

Bluza – OrsayTorba – Orsay 

 

 

 

9 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *