#mama i córka

Dzięki sobie nawzajem jesteśmy takie, jakie jesteśmy i to pod różnymi względami…

Jeżeli macie córkę, to z pewnością wiecie, że jest Waszym bacznym obserwatorem, koduje w głowie to jak mama się ubiera, jak robi makijaż, jakiej muzyki słucha, na jakie zajęcia uczęszcza, co gotuje na obiad.

IMG_6074

 

Każda mama chce dla swojego dziecka jak najlepiej, starając się kształtować w nim cechy, które sprawią, że wyrośnie na dobrego, mądrego i zaradnego człowieka. Jeżeli w młodości czegoś nam brakowało, staramy się by naszym dzieciom tego nie zabrakło i zapewnić jak najlepsze dzieciństwo. Oczywiście zachowując przy tym umiar i zdrowy rozsądek, bez przenoszenia przy tym własnych niespełnionych ambicji .

Idąc tym tokiem myślenia staram się, by moja córka miała okazje spróbować w życiu wszystkiego, zaczynając od różnych dyscyplin sportu, muzyki, gry na instrumentach, by poznała sztukę, architekturę, kulturę różnych krajów, by w miarę możliwości mogła odwiedzić jak najwięcej ciekawych miejsc na świecie.

Najważniejsze jednak jest to czego ONA chce, a moim zadaniem jest wychowanie jej na mądrego człowieka, który będzie potrafił wyciągnąć wnioski i docenić życie.

Koszulka mama – PLNY LALA

Koszulka Olivka – PLNY LALA KIDS

IMG_6066

IMG_6061IMG_6055

 

Komentarze

  1. Jestem pewna,że w tym przypadku córka. odziedziczy mądrość po mamie 🙂 polubiłam ten blog od pierwszego wejścia i dzis również sie nie zawiodłam 🙂 ja to mam nosa 🙂 no i piękne zdjecia 🙂 pozdrawiam Was ciepło Joanna 🙂

  2. Córka podobna do mamy pod każdym względem. Lubię oglądać takie zestawienia, w których matki i dzieci świetnie się ze sobą dogadują i bawią.

  3. Jeśli odpowiada Wam taka filozofia życiowa córka + mama = najlepsze przyjaciółki to polecam Wam ubrania od The Same (thesame.eu), szyją takie same dla kobiety i dziewczynki 🙂 Fajnie razem wyglądacie na tych zdjęciach, myślę, że by się Wam to spodobało i to by było fajny pomysł na sesję zdjęciową – w takich samych sukienkach 🙂
    Pozdrawiam!

Masz jeszcze chwilkę?
Polecam Ci jeszcze artykuły w podobnym klimacie:
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages